Bine ați venit pe blogul nostru și vă mulțumim pentru că ați acceptat invitația noastră! În primul rând, am vrea să facem cunoștință, așa că spuneți-ne puțin despre voi: cine sunteți și cum ați început acest proiect numit Custom Paper Design.
Mulțumim frumos pentru invitație, suntem onorați să fim oaspeții voștri astăzi.
Custom Paper Design a început ca un vis frumos, un fel de “asta mi-ar plăcea să fac odată-și-odată”, un vis pe care l-am amânat timp de 3 ani pentru că nu era momentul potrivit. Apoi, fiind în concediu de maternitate, mi-am dat seama că aceasta ar fi fost singura oportunitate de timp în care să pot încerca să materializez această dorință - așa că am riscat și am încercat.
Ca să înțelegem cu toții despre ce este vorba, vă invit să ne prezentați gama de produse și servicii pe care le oferiți.
Întreaga filozofie a business-ului nostru este acela de a oferi produse personalizate – produse care se potrivesc perfect cerințelor clienților noștri. Oferim servicii de design grafic și produse personalizate de papetărie pentru nunți, botezuri, papetărie personală, petreceri pentru copii, petreceri corporate, papetărie pentru training-uri. Adică totul de la invitație, meniuri, place card-uri, numere de masă, etichete și orice alte elemente necesare personalizării evenimentului respectiv. De exemplu, am creat semne de carte, coperți pentru CD-uri, semne “Do not disturb” pentru uși, recuzită pentru ședințele foto și multe altele.
Care sunt clienții voștri? Cui vă adresați cu produsele voastre?
Clienții noștri sunt oameni inediți și originali care vor ca și papetăria creată pentru evenimentele lor să exprime acest lucru. Printr-o colaborare strânsă, ei au posbilitatea de a participa la întreg procesul de creație: crearea designului, alegerea fonturilor, a culorilor și apoi în alegerea cartonului, plicurilor și detaliilor de finisare ale papetăriei.
Cine vine cu ideea, voi sau clienții?
Este un proces în care ambele părți sunt implicate. În general, clienții ne contactează pentru a pregăti papetăria pentru evenimente foarte importante din viața lor: nunta, botezul sau petrecerile copiilor lor. De aceea, este foarte important pentru noi să reușim să le oferim un produs perfect customizat temei alese și care să le depășească așteptările atât ca grafică cât și prin calitatea produselor finite.
Clienții ne spun conceptul general, care este tematica evenimentului și ce ar dori să transmită papetăria respectivă. Noi încercăm apoi să transpunem aceste idei în imagini grafice care să reprezinte atât conceptul respectiv dar și unicitatea fiecărui client în parte – povestea acestora, de fapt.
Printre cele mai dragi proiecte sunt:
Invitația cu poveste ,
invitatia cusută la mașină,
inivitația Carte Poștală sau
invitatia Bufnițele .
invitatia cusută la mașină,
inivitația Carte Poștală sau
invitatia Bufnițele .
Din gama pentru copii ne-au plăcut mult
Care a fost cea mai ciudată sau dificilă cerință pe care ați întâmpinat-o până acum?
Cea mai mare provocare din punct de vedere grafic a fost invitația cu motociclete. . Doi oameni frumoși și aventuroși, pasionați de motociclism off-road (motociclete KTM) urmau să se căsătorească și să își și boteze băiețelul în cadrul aceleiași zile. Ne-au rugat să creăm o invitație care să surprindă pasiunea lor pentru motociclism, nunta și botezul în același timp. După ce am primit acceptul lor pe design, spunându-mi că le place foarte mult și că este original și neașteptat, recunosc că am răsuflat ușurată și că am avut una din cele mai fericite zile din cariera mea de designer grafic.
Ca să fim cu toți în pas cu moda, spuneți-ne care sunt temele care se poartă acum la petreceri.
Hm….pentru că facem design grafic personalizat noi nu prea ne lovim de “ce se poartă”. Primim comenzi foarte personale, date de preferințele clienților. Însă dacă ar trebui să numesc un trend general: pentru băieți avem temele marine (bărcuțe, vaporașe) sau avioane, iar pentru fetițe avem Cupcakes și Petreceri cu ceai. O temă care mi-a stârnit multe nostalgii a fost un pachet de botez cu Oaki, Scăpărici și Omidé – personajele copilăriei noastre. Am iubit orele în care am desenat personajele și am pregătit designul.
Cât timp durează pregătirea unei comenzi? Dacă mă gândesc să vă contactez pentru o anumită petrecere, cam cu cât timp înainte ar trebui să vă caut?
Designul personalizat durează în general cam o săptămână, iar producția câteva zile. Ideal ar fi să ne contactați cu 4-5 săptămâni înainte de eveniment pentru avea timp să programăm partea de design – aceasta fiind cea care durează cel mai mult. Au fost cazuri în care am luat comenzi pentru design și producție chiar și în săptămâna evenimentului – dar au fost doar câteva situații excepționale.
Vă rog să ne spuneți unde vă pot găsi cei interesați pentru aceste incredibile decorațiuni și accesorii.
Toate accesoriile și decorațiunile noastre pot achiziționate direct de la noi, în urma unei comenzi.
Care este produsul vostru preferat oferit de Detalii de nuntă?
Produsle noastre favorite de la Detalii de nuntă sunt
Sticluțele cu lichid pentur baloane de săpun: Model: 10EB
dar si cutiuțele: Model: 04EB
sau acestea: Cod: 01DS
Vă mulțumim pentru colaborare și cu siguranță ne vom mai întâlni în viitor în acest mediu virtual!
Și noi vă mulțumim pentru inivtație și vă dorim mult succes în continuare.